Cadeautjes van Sint Comité Heteren

04 december 2020

Sint Comité Heteren

De bijzondere tijden zorgden ervoor dat de Sinterklaasintocht in Heteren niet volgens de oude traditie kon plaatsvinden. De organisatie van de Sinterklaasintocht in Heteren vond dat uiteraard heel jammer voor de kinderen, omdat ze weten dat er elk jaar weer heel veel kinderen uitkijken naar de aankomst van de boot met Sinterklaas en z'n Pieten om daarna in De Bongerd veel plezier met elkaar te maken (en uiteraard te genieten van het cadeau).

Naast een leuke verrassing die de kinderen hebben ontvangen, wilden ze heel graag (mede namens de Ondernemingsvereniging in Heteren) ook een mooi cadeau aan de scholen en kinderopvangcentra in Heteren aanbieden. Deze cadeaus hebben we gisteren in ontvangst mogen nemen. Wij bedanken het Sint Comité Heteren dan ook enorm voor dit mooie gebaar en de cadeaus. De kinderen zijn er heel erg blij mee!!!
  • x