VIP ochtenden

06 september 2020

Dit schooljaar starten wij met VIP-ochtenden op basisschool Tuin 17.

Dit zijn de Very Important Peuter-ochtenden. Elke laatste (school)woensdag van de maand kunnen peuters van 11:00-12:00 uur een bezoekje komen brengen in de kleutergroepen. Zij zullen dan 'bekroond' worden tot Very- Important-Peuter.

Hiermee willen we alvast een eerste verbinding leggen tussen de peuters en de kleuters. Peuter ontmoet kleuter (en andersom)!
Peuters mogen samen met u als ouder of eventueel met de kinderopvang naar deze VIP-ochtend komen. Meestal zijn dit de peuters die in de aankomende periode naar de kleutergroep zullen gaan. U bent hierbij van harte welkom om met uw peuter bij ons op bezoek te komen.

I.v.m. de richtlijnen en adviezen van RIVM is het helaas niet mogelijk dat (meerdere) ouders onder schooltijd het gebouw betreden en mee naar binnen lopen. Om ervoor te zorgen dat uw peuter toch een uurtje op bezoek kan komen in de kleutergroep, staat onze intern begeleidster Tanja van Veenendaal deze ochtend om 11.00 uur bij onze hoofdingang (aan het grote plein van de Vogeltuin) om uw zoon of dochter te verwelkomen. Uw peuter mag dan onder begeleiding van Tanja dit uurtje kijken en spelen in de kleutergroep. Om 12.00 uur zal Tanja uw zoon of dochter weer naar de hoofdingang brengen waar u hem of haar mag komen ophalen.

Persoonlijke afspraken voor bijvoorbeeld een kennismaking of wenmomenten kunt u altijd maken met de directie.

• VIP